Tuesday, February 17, 2009

Kena Merindang Ati

Bisi sapa-sapa ke ngemai anak ngagai Disney On Ice? Princess Wishes agi nya. Lama amai wai udah ngining anak urang siko. Rega tiket amat pemadu. Iya ke mudah amai rega RM 55 dikumbai sida ba category 3. Nyin ba belakang pentas. Enti ta senayau gambar tudah Princess di peda nadai entu untung endar ga enggau urang berebut meda. Ermm... kati keh? Bangat fanatik Aqila siko ke sida princess tu deh. Parai dayah ke sida anak.



Anang guai dulu berunding ke pemerindang ati sida anak. Nyah tu kena merindang ati Papa & Mama iya. Puteri Gunung Ledang The Musical. Ka meda agi sampai ujung minggu tu. Rega tiket iya amai pemadu meh. Tang kami duai papa benasit baik laban tiket urang sponsor. Sekali agi aku ka madah tiket urang sponsor. Mai tubuh diri aja. Ermm.. laban aku tu sigi urang enda entu rindu ke cerita stail musical tu enda maioh bintang beri aku ari 5 kira ke 2 1/2 aja. Kabuah lapa? Proop iya munyi ko utai enda maioh. Boring ga meda gambar yang sama. Udah nya aku enda entu rindu meda Puteri Gunung Ledang nya empu ke di lakon ke Tiara. Munyi ko Papa iya Tiara baka ke perasan bagus mimit. Ba aku enda entu sesuai iya laban gamal iya tuai. Maioh artis Msia ke biak bebajik asuh nyadi PGL nya baru syiok meda iya.

Maia ka imagine meda moa Tiara apuuu spoil amai. Nyau asai ke tuai belama PGL di peda. Enti nunda ke jerita lama PGL enda nemu tuai sereta nemu ajih. Hang Tuah ke diambi sida baru sigat sereta ngakun. Apa -apa ajalah yang penting aku besemengat meda maia memula aja udah break 20 minit aku lalu ka ngantuk. Iya ga show ambis pukul 12 malam. Munyi ko apai enti mungkang meli kediri tiket ke lelembau aku tang nasit utai free on ajala.

Nadai begambar maia ba Istana Budaya enda ingat mai kamera aku. Papa iya enggai ngemai enggau iya enggai ke dikumbai urang press ko iya. Pemadu!

Bah kati enggi anak deh. Kasih tudah. Papa iya madah ngambi ati iya puas. Ila umur iya udah berinsur tuai nyau enda minat agi iya ke Princess nya. Kasih ke tudah benung siok amai ke semua sida Princess nyau ga Papa ngagai Rock Corner Mid Valley meli tiket.

Jeng jeng jenggggg......


2 tiket pleaaasee... nadai mama enda ulih enggau. Adik nadai urang ngibun laban kakak Sari (ama) udah pulai ke Indon. Arap ke Papa enda ngantuk meda sida Princess nya. Bedau kekari show nyin bulan 3 nyin ila. Tang ko Papa iya tiket nyau ka Sold Out da. Eeii amai pama bala nembiak kemaia ari diatu. Enti kami kelia nampuk. Peda rega tiket RM 160.50! Siko. Rega ke paling mar RM 225 di kumbai sida Rinkside VIP. Nyadi enggau kakak Aqila tu no 2 mar rega tiket dikumbai sida Category 1-Rinkside. Ni ko dek meh anak. Aku tuai ila enti kita bulih duit enggai aku enda dibalas. Pama endar neh enti ulih meda concert Lobo. Suba iya ngaga show ba Genting ingin ati ka meda. Nadai rezeki maia nya. Sinu ngenang.

4 comments:

Lyana said...

Apuuu...naka pengemar tikit nya! Enti makai nasi lemak, kolok mee or any di pasar din, cukup kenyang perut nyampau nya.
Agi bala aku mit kelia ka endar meda musical 'stories' baka tu, lembau amat ma udah nagih. Boring endar aku..nadai minat sekali ke utai tu, baik ke anak mit tauka ke urang besai tuai. Tang munyi ka nuan, kena merindang ati sida anak, nadai ka enggau, bai aja. Tambah ngumba endar endur kami diau tu naka penyemak ngagai Euro Disneyland...10 minit aja driving kia. Diatu agi ga 'once a blue moon' mai ke Disneyland' maya ka berami enggau geng seduai ia ka celebrate birthdays etc. laban mayuh endur shopping ke barang souvenirs serta restaurant mega.

Mama Doyee said...

Apu neh Lyana amai semak Disneyland ari kita enti pia. Amai parai aku dayah ke anak enti nyemak nya. Engka ke tiap minggu dibai urang kia. Enti bisi rezeki ka nemuai asuh kita. Kemaia meh nya? Nyau tuai ga Aqila ila enda ia rindu ke sida Princess nya agi. Amai munyi ko nuan Lyana enda sanggup aku nunga show nya. Amai ngelu pala ku laba. Nasit apai ia nyanggup. Nangka meh cerita seduai udah meda show nya ila. Barang baka.

Anonymous said...

Enti meda Lobo ka aku enggau ehehe..nurun kitai

Mama Doyee said...

Ga ia Debbie, nya lagu lullaby aku ari baby nyentuk ke tuai. Apai kami rindu amai ke lagu tuk alu nginsung urang empu. Sayau amai miss concert ia ba Genting. Kada ulih meda agi Lobo pan udah tuai.