Saturday, February 7, 2009

Cerita Rama Nepan Bilun Mit (Twin Otter)

Udah datai kitai anak. Barang bela ngambi ke diri. Peda sida ke gawa ngeluar ke beg ari dalam perut bilun munyi ko Aqila. Bedau kekari agi sekali da nepan bilun ke KL. Ta naka-naka meh kitai tu lelak berempas ngagat ke barang. Enti pulai ari menua ukai ka mimit utai de bai, mai beras, mai ikan, mai mulong, mai sayur iban (kemiding, daun sabung) nyentuk ke paung pisang pan di bai. Ni enda 'keruk' munyi ko ini kami. Leka ke dulu cerita rama kitai, ila nampung baru enti bisi ari. Mupok aku.


Akai daii.. Udah terengkah . Amai gelam semengat. Ukai nyamai nyamai di kuyas ke bilun tu. Atau seruran kelau-kelau. Aqila laban ke nyau nemu reti takut, tengkering tudah. Kasih ia enda memunyi ia nepan bilun tu. Pulai ngena bilun Miri - KL nya baru ia maioh utai pinta.



Jejimat dek anak. Bepegai ba lalau bilun nya. Udah kitai datai ba Miri.


Aku sampai diatu iran meda baby ka amai nepan bilun mit tu. Suba Aqila kenya meh. Tindok sida wai enda sida reraoh nyabak. Engka rindu di gusak bilun tu kini? Enti nepan boieng baru sida nyabak. Akai, engka nadai asai sepi tudah. Jenak tudah adik bai nurun neh..


Tungkah niki bilun ari Marudi. Peda kita Aqila enggai di pegai. Leluba urang menua. Nemu aku mama ko iya. Nyau ngerayap ia niki. Kasih tudah anak. Nepan express bangat ngelama nya ga sampai 3 jam. Ngena kerita takut ke jalai jai ga. Pemadu meh nadai ngena. Enti ngena bilun mit tu ka 15 minit aja ngenatai ke diri ba Miri.




Nya tu meh gamal bilun twin otter ke tepan kami. Enti enda salah ka tubuh 14 iko aja ulih nepan bilun tu.



Selamat Datang , Padang Terbang Marudi - nya lapa deh - padang terbang- kelia amai munyi ia. He..he.. pia pan. Maioh amai jasa padang bilun tu ngagai urang ulu baka sida ke diau ba Bario, Mulu ngagai kami menyanak mega. Nadai bilun tu enda nemu 'kadap' aku ka mulai ke diri ke Marudi. Nadai nakal nepan express, nengah jalai jai.


Benung nganti bilun. Peda senyum adik. Nemu amai bai betundi diatu.



Peda gamal ini megai Aqif. Enda nyamai ati ia. Nyabak belama pama meda kami pulai. Amai kami selalu pulai tiap taun tang ia agi seruran enda betah. Seduai sekumbang aku ke bisi anak nyau ka tiap taun ga ngagai kami. Bulan 4 tu ila bai aku kitu ga seduai.



Steady aki apai. Sinu meda moa seduai. Aku laboh belama ai mata pama mulai ke diri ke KL. Ukai belama pulai. Lama sampai sebulan pulai kekadang enda meh puas. Panjong ke apai indai nadai nya nyamai ati ninggal ke sida deh. Kelebih agi umur sida nyau tuai setuai. Kitai ke anak nyau majak semajak ga jauh ari sida. Apa bulih buat tu meh nasit urang 'belaki nguai' (Neh ko dek Ini Andan?) He.. he..


Memanah ke begambar. Anang bakanya. Ko aki apai. Urang tuai sigi enggai enda ready belama pama begambar. Enggai enda dipeda sigat belama. Pheii.. Aqila sigi pemadu deh. Enti enda kena mood ia kenya meh ia majak ngemilut ke urang.


4 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Padang Terbang Marudi? Ukai Lapangan Terbang Marudi? Heheh, menoa mit kati ko enda! Padang Terbang meh iya!

Lama udah enda nepan bilun mit. Paling mit tu tadi, Fokker ka Sibu .. nya pen umbas iya pengemit!

Rami endar pengawa tikah ba rumah panjai peda aku! Bepoco poco bala! :-)

Lyana said...

Apuuu...mulai ke pengingat nepan bilun mit. Suah endar kelia agi mit nepan Fokker. Laban apai ku ke selalu pindah pengawa, Sibu, Miri...enda ga tiap kali nepan bilun. Ka rawan asai ati nepan utai ngemit nya. Semadi...gaga ati ma apai madah ke kami menyadi kami pulai cuti nepan kerita tauka bas. Paling best nepan express boat, Sibu ke Kuching. Nya iya rindu amat !!

Endang sigi gaya kitai belaki 'nguai' wai, sebaka meh kitai tu. Torn between parents' love and our own little family. Enti ulih bai begulai berimbai semua neh. Anang irau, jauh dimata dekat di hati! :-))

Anonymous said...

ahhahah ketawa kediri aku meda crita nuan mamadoyee..udah ga mulut aku pedis..nyau ngenat ka ketawa..makin pedis

Mama Doyee said...

Puteri - Ga ia amai meh nya. Enggai nyadi di sebut lapangan terbang ukai nya lapang amai deh. Amai ngam jako Padang terbang nya deh. Buan-buan bilun mit nya deh enggau sida helikopter. Rami ia maia gawai tikah nya deh sigi baka kitai iban, enda nemu enda rami pama pengawa kawin ba rh panjai. Dini2 menua sebaka aja.

Lyana- He..he.. ga ia amai genggam semengat. Manah Fokker besai agi. Bisi ari kita nemuai ngagai kami di Marudi nguji ngena Twin Otter nya baru ia. Maia ngelaban remang asai ke deju ke urang ari tebiang tinggi. Tambah enti ari jai sigi mutah puang pama terengkah. Cerita belaki nguai tu ga ia ka pan enda. Enti tau bai begulai amai ka begulai. Tang indai kami nya mar, rindu amai ke pengawa bumai. Sayau reta aku anak enti aku nitih ke kita ko iya. Neh kati ko nya?

Debbie- Ketawa belama dek macha post aku. Kekadang aku ke nulis pan senyum ke diri. Lapa mulut nuan pedis? Anang enda berubat keh nya utai paling pedis pama ngacau nyawa bg aku, ka makai enggai nyadi dini enda pedis.