Thursday, February 5, 2009

Gambar Melah Pinang & Krismas 2008

Sekeda gambar maia pengerami melah pinang petunggal aku Sophia enggau laki ia Frankie. Seduai ngintu melah pinang ba rumah panjai Sg. Brit Marudi kena 26/12/2008. Ngarap ke seduai bulih tuah bulih limpah , beranak beteresak.



Gambar petunggal aku, Velentina seduai Aqif ba ruai. Jarang bulih betemu tambah agi ia nitih ke laki ia ba Bahrain.



Gambar tusun enda betul. Sida indai ba rumah panjai apai Poyut, bendar urang poco-poco. Kasih mamaDoyee alah jamah ini sida ia. Sigi muntat munyi ko ini, pasal betanda anang mai aku, tengkering. Pemadu! Gambar maia sida ngintu pengerami Krismas. Ini ia ke ngena kebaya baju chelum. Pama urang tuai. Manah tu anak ko ia kena exercises. Endai indai enda chukup dek bepanas, beujan bumai. Pheiii..


Aqila, pama urang kawin sigi ia lumur satu. Empu aku bungai nya legi mama ko iya. Parai kitai. Ia ke ba belakang ia nya best friend ia anak menyadi indu aku ke tuai, Natalie Urai nama kechik nya. Uyai ko Aqila ngagau ke ia. Baka manuk seduai itit seduai berandau, lama-lama nyau nemu Aqila nitih ke tune jako sida. Lapa deh!


Peda dek kreatif kitai Iban. Pun kayu sebelah babas nyadi kayu krismas sida. Bendar menyadi aku ke lelaki nyadi planner maia krismas tu kemari. Nadai gambar tudah laban sibuk, ni ke palau. Amai pemadu!



Nya gambar ti dikerindu ke aku. Peda pengemuk. Lebau 'kadap'. Peda kita kechik 2 iko nya bebai bemain. Betelai telai. Kadang geli ati meda ulah seduai.


Nya madi aku keindu, Freda ngena kebaya draw ko urang. Anak ia Natelie, udahnya petungal aku Valentina.



Gambar pengantin baru. Ngajih ke seduai begulai belama ia , bulih reta, bulih pengeraja, senang lindap nguan menua.

9 comments:

Indai Dara said...

peiiii baru aku perasan anak mitnya Aqila (bc aku meda ba FB indai lani aka Valentina)hehehe lawa sida ia neh. Aku alu bedau ulih upload gambar kami sida valentina kelia bc penangul enda ulih upload.

p/s maia nuan ke mdh apai nuan TR nyu kumpius aku enda nemu laban kumbai aku agi ke lama nya indai aku mdh udah apai nuan pencen suba alu dasuh urang nganti TR lama nye hehehe ketingalan berita aku tu deh ukai nama laban indai engau apai aku ke nadai di marudi din agi deh

Mama Doyee said...

He..he.. nya nyau panjai tusut tua ,apa deh. Sida apai ngelala meh indai & apai nuan ini lapa enda ngelala. Diatu udah ke pencen aktif amai seduai enggau pengawa gereja. Kemaia nemuai baru deh? Anang enda ngetu ba rh kami ila. Bejanji maia ka kia. Ga ia mit amai ga dunya tu. Asai aku dek nadai ga madah ke apai dek kala gawa nyadi ketekis ba Marudi. Nyau ngelala sida Na ga dek. Neh iran ga ati aku deh.

Anonymous said...

Siapa Valentin nya? Laki ia nama John Temaga ke? Baka ke kala meda gamal nya. Sori enti salah orang pelanduk dua serupa nama pun sama.

Mama Doyee said...

Amai meh nya Cath. Kati deh John Temaga meh nama laki iya. Apu... ngelala ga nuan neh. Amai glamer ga petunggal aku nya neh. Amai mit dunya. Kati nuan ngelala ia deh Cath?

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hi mama Doyee nyu salah taip terpaksa taip baru heh. Amat mit meh menua Sarawak, aku ngelala John nya kami semenua enda sama rumah panjai. Aku kala meda gambar sida menyanak ba facebook kawan sida ke bekelala ari facebook gak. Tang aku ngelala gambar John ba gambar sida sebilik.

Mama Doyee said...

Ga iya Cath amai meh nya laki petunggal aku nya urang Bintangor. Amai mit dunia sebelah dunya siber meh kitai betemu.

Sara Jane Lulung said...

ngelala aku pengantin lelaki nya.. sama enggau aku training KDC... ila madah ke diri bisi meda gambar ia besanding.. haha..

Unknown said...

hai mama doyee.. lawa lawa bala ibu bergambar