Monday, March 9, 2009

Gerubi Tuai

Anang beduan aku, anang nuan nundi aku. Ila aku bajik, lawa enda nyalah-nyalah di sema urang baka gerubi tuai. He..he.. nama buang tebiat Mama Doyee tu? Bah ka ngelawa ke diri meh ko kenu ke tu. Puas amai dikelesei ke papa ia. Baka 'aso tuai' meh ko iya. Ukai nya bula deh besai. Eh dek indai raya ga pemedih ka ngelawa ke diri.

Ukai nyamai-nyamai wai makai musti kuntrul, minum musti kuntrul ati pun musti kuntrul.
Aku enggai bai papa ia makai 'Herbalife' kena ngenyang ke diri. Eii.. utai bepupu-pupu, melutak-melutak enda temu asai nya sigi jeluak aku deh.

Bah aram meh supping kena nyetat ke enjin. Jeles ninga indu cina muji papa slim ulih ngena saiz 'M' amai udah kawin. Peii.. kena ia ngelaku ke barang ia nya ko aku nganu papa. 'Enda aa, sigi amai' ko Papa. Pemadu!!

Nyadi Papa ia suba ngagai Japan nitih ngaga survey company endur ia gawa. Dia ia di beri company partner sida ba Japan WiiFii kira ka gift ngagai sida. Consider 'corporat gift' kah nya? Enda patut ko dek. Maia nya Wiifii sigi bedau bisi di jual ba Malaysia. Satu hal ga semua instruction ia ngena jako Jepun. Ngerembang aja meh meda instuction ia nya. Aku sigi enda minat ke game deh. Kapa aku, baka urang dadak jejengkak ngayun ke jari, kaki main boling, main badminton. Laban sigi enda minat sukan. Papa ia sigi baka, rindu enda lama. Pengujung ia 'but' meh tudah Wiifii ba teluk TV.

Nama kena mengena Wiifii tu enggau kurus? Ooo ada, ada sebab. Peda kita cerita begambar tu.


Peda gamal console Wiifii tu kediri-diri ia ba teluk TV . Bisi setaun udah enda kala di kena. Ta naka-naka.

Pulai shopping lalu begambar. Nama utai ba plastik nya?


Tara.... Cd kena 'workout' wai. Eh, ukai enda ulih di pasang ba wiifii tu kena ba TV. Kira back up mission. Hai wai! Maioh macam CD kena ngaga workout kediri ba rumah, aku rindu ke bisi aerobic, maioh urang rindu ke yoga, pilates, tang aku sigi urang tuai tetap minat ke aerobic. Berentak gi munyi ko ini. Yoga & Pilates nya nyau baka bebelut kitai empikap enda temu tuku. Eh aku ke muntat deh enda alah tegaga ke ia empu stail. Eii ringat urang ke practise yoga ke aku.


Nya peda kita baju kena aku ngingkak ke diri. Bisi sale wai. Tanchut enggau baju bela 30% less. Bala kaban ke belah Australia, California, France, Scotland sereta sebarang alai, ka nesau kita Malaysia benung Mega Sale diatu. Kitu aram .

Nya tu ia utai di beli tadi. Wiifit. Amai pemadu. RM 499.00 bisi promosi ko. Enda nemu promosi apa nadai ga madah less. Sigi baka kami duai papa pama meli utai ta nadai betanya nyentuk, ati ka ambi terus. Eii... keni meh gaya neh?


Nyadi wiifit tu bisi diberi ia enggau CD ia sekali kena yoga ulih, main skate ulih, kena ngaga strength ulih aha.. areobic pan bisi. Bagus, bagus. Nyengala meh aku tu? Angat-angat tai ayam tusah deh! Anang enda dek ngena tu ko papa. Tengkuk aku kening dek pama dek enda beamat-amat. Parai kitai!
Peda meh result ia ila. Bisi ari aku upload gamal aku diatu, udah nya enti bisi result kurus ila aku ngeso ke kita. Pama bisi 2-3 bulan nadai ga ngeso ke gamal kurus enda complete meh mission nya. Laban sigi enda berapa deh. Bah bela ngucap selamat maju jaya meh bala kita semua ke aku. Oha! Arap ke mujur . Dek, dek apai ulun ko bala ari Kapit.

11 comments:

Chris Anakapai said...

Weewiiitttt...
Gasak ke dia meh wai...Hehehe...
Arap ka nuan slim baka zaman kitai sekula suba. Hehe

Lyana said...

enti kitai semak pendiau ka enggau nuan 'berenjun' ba wiifit nya! hehehe

Mama Doyee said...

Chris- ga ia. Amai pemadu meh aku tu. Suba kurus tekangkei sampai di kumbai urang rusa. Diatu nyau overweight sampai di kumbai urang 'hippo'. Tengkuk enggau pala sida bangat ngelesi ke aku nya. He..he..

Lyana- amai munyi ko dek Lyana enda nyamai kediri. Suba aku bisi enggau kelas aerobic maia bisi ama ulih ditinggal ke bujang kami nya. Diatu ama udh pulai ke Indon nya tu nyau mupok kediri. Kada ke amat tu deh?

Indai Dara said...

lawa amat sida mama doyee tu nyuping nehhhhh bc nyangkung wai aku lama dah nadai ngasai ke nyuping hehehe

Mama Doyee said...

Kini dek ini? Lama amai udh enda bepansa enggau dek. Bisi enggau urang ngetau kenu keh? Amai pama dek neh. NYamai udh tu neh ini makai beras iban udh tau jimat entang nya enda ibuh meli beras. Aku nyema semak sigi enda aku makai beras cina indai bumai meh. Eh supping ngapa, kitu aram. Sigi march mega sale nadai entu deh ekonomi enda manah tu.

Chris Anakapai said...

hari enam tu bisi ku rembus ke menua Nanga Latak..hehe

Pama maya sekula suba, nadai nda baka rusa, baka pelanduk, baka kijang..
Diatu nyau baka gajah, baka hippo, baka seladang...

hahaha...

Anonymous said...

nya iya!! Project besenam kitai diatu hehe..

John Adam Gilbert said...

Ingat aku ke lagu niang Micheal Jemat ti bisi nyebut Gerobi Tuai.

DCampbell aka Puteri said...

Boleh tahan gamal baju kena besenam siap enggau dvds agi nya! Nganti nuan mantai video nuan benong eksersais!

Aku bisi meh ati ka meli wii laban bisi wiifit! Nganti modal dah bisi dulu!

Mama Doyee said...

Christ- madah kitu keh. Meri aku no hp nuan. Ulih betemu mulai ke pengingat.
Debbie- ga ia. Bisi aku maca post nuan nyau ngagai gym diatu. Makai pun nyau milih ke kena diet. Ngasak amai ke tua Debbie. Awak urang tekenyit meda tua ila nya slim.
Apairosa- amai bisi lagu gerubi tuai deh. Sida apai pama karaoke sigi lagu nya dipilih urang. Tq Apai rosa laban bisi mansa blog aku.
Puteri- ga ia. Aram meh mupuk tua manah wiifit tu kena exercises. Hai wai kada enda luput bala kaban meda aku download video maia exercises. Anang emparak ke diri ko sida indai.

-f-l-o- said...

Oh!!! Good luck wai MamaDoyee! Have fun with it. Anang lembau exercise. Aku ka meh bebeli ka nya tang aku tu jampat lejuk... huhuhuh.