Thursday, December 11, 2008

Pulai Ke Menua

Nya bala kaban ka meri jako gerah aku ditu nesau bala maioh Mama Doyee mulai ke diri ngagai menua kena 14/12/08 tu. Pulai ngabas sida indai, sida apai bala menyadi kaban belayan. Lama pemulai sekali tu. Sempat nyambut Taun Baru ba menua 3/12/09 baru mulai ke diri baru. Arap ke ampit mimit musim buah ba menua. Bisi enda agi buah kini? Enda ingat nanya apai, ampit buah entimun iban nyadi meh.

Petang, repa meh menua blog aku tu dalam kandang sebulan tu ila. Enti bisi ari engka bisi ngabas ruai kita enda lama. Ka update engka nadai jalai meh tu mar agi diau ba menua pesisir (tang nyaman ooo... lauk manyak, ulang kelala manyak, makan manyak, ngumuk pun manyak nanti) amai aku.

Ngangai bala kaban ke nyambut Christmas , Merry Christmas ngagai semua, mupok dulu aku.

4 comments:

Lyana said...

Happy Holidays serta Selamat nyambut Taun Baru 2009 ke kita sebilik wai.

Gayu Guru Gerai Nyamai, Celap Lindap Nguan Menua !!

Ibankiih said...

selamat...Cuti2 Malaysia nyambut Baru Baru... wai....
kami bc meh pulai ke menua rambau x-mas tu...hehe..sadly taun tu aku kediri aja plai ke menua...ngabas apai indai..
bala aku udah di Sabah din..celebrate xmas din meh org...31/12 baru sama mulai ke diri ke KL..

Chris Anakapai said...

call aku dolly..:-)
nti bisi nemuai ke sibu

Mama Doyee said...

Nadai ari aku ngabas blog tu nya kebuah kita ninggal ke pesan nadai di balas. Cuti2 Malaysia meh tu. Bendar makai ikan pulai ke menua. Lama enda nyedpi ikan tapah, ikan baung.

Lyana - TQ. Ngajih ke kita seblik mega bulih tuah bulih limpah.

Ibankiih - Kasih amai pulai kediri neh. Enda ngawa asal bisi ari ngabas apai indai.

Chris - nya meh bisi semak 6 taun aku udah enda kala meda Sibu. Tesat aku enti kia kini. Ngagai Kapit lama aku udah enda. Sekumbang apai ke udah transfer ngajar pulai ke menua suba alu nadai aku kala kin. Jemah ila enti bisi peluang ka nemuai baru.