Tuesday, December 2, 2008

Happy Birthday Aqila!

Kena 2/12/08 kakak ngintu ari pengada ia ke 4 taun.


Jeng, Jeng, Jeng! Hannah Montanna kek urang empu. Enda pecaya indu cina endur kami ngudar kek ninga kakak baru 4 taun tang udah nemu utai ke Hannah Montanna. Nembiak kemaia ari diatu ko aku madah ke ia. Enti kami suba mina katun Ninja Turtle, Thunder cat aja temu.
Enti nitih ke ati kakak ketu design kek dipinta ia: " Hannah Montanna pegang Alvin (cerita chipmunk nya), pastu keliling kek tu mesti ada Madagascar punya geng" Madah munyi nya meh aku ke indu cina nya. Besai ketawa ia enda kala ia ngambi udar kek design kenya. Neh anak, nadai kek design kenya mau, ila nganti indai dek muka kedai kek tua ngaga design bakanya. Pemadu!


Happy Birthday kakak. Enda berasai udah 4 taun. Asai ke agi baby belama meh nya. Arap ke kakak mujur dalam semua pengawa.

5 comments:

Lyana said...

WAH ! HAPPY BIRTHDAY Aqila !!

Big hugs and kisses ari France...muahhhhhhhhhhh

Udah 4 taun ia wai, enda berasai. Amat ka nuan, ingat aku birthday aku kelia, indai aku empu ngaga kek. Terrer eh..rindu amat makai butter icing gaga ia empu di balut ba kek nya...those were the days !!
Aku minat katun Pink Panther, nadai kala miss, biar tinggal homework sekejap...pelut ke apai mata baru bisi ngasi mimit hehehe

Lyana said...
This comment has been removed by the author.
Ibankiih said...

HAPPY BIRTHDAY Aqila...,
God blessed...

Mama Doyee said...

Lyana- TQ. Amai jauh hugs & kisses nya ari France. He..he.. Amai munyi ko dek kek birthday ngaga kediri sida indai. Teringat aku suba kek birthday adik aku nyau kerisik asai gula icing ia empa pemayoh kini? Gaga amai makai kek birthday ukai suah. Nemu dek Lyana, ka mimit aja kek nya di empa kakak. Enda nyamai ko ia. Neh!

Iban kiih- TQ. Apu.. ni maia ulih ngabas ruai nuan tu ah? Enda sabar ninga cerita ari nuan mega.

Chris Anakapai said...

Happy Birthday to Aqila...:-)
Stidi amat kek kaban nya