Monday, August 18, 2008

Nyaut Tag Lyana

You are tagged!
Here are the rules:
1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag people at the end of your post by leaving their names as well links their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blogs.

Akai dai enti bejako pasal kitai empu sigi maioh deh. Tu sekeda ia, 7 list ke di pinta.

1. Aku tu meh mensia enggai jenoh. Kerja ka bejalai. Enda milih maia rumpas tauka ngandung.Ta bejalai sebelah nya meh enti enda kerja. Ambis sida KLCC, ngagai Mid Valley, ambis pasar chelap ngagai ga aku Chow Kit (manah amai kedai pinggai mangkuk mudah ba chow kit. Tau tawar siti-siti rega barang ia. Kediri nyadi meh aku!

2. Hobi kami duai Apai aku betapat nusi cerita bula. Nyadi hobi tu start lebuh maia Apai aku start ngajar ba Ulu Sungai suba. Pemadu maia nya TV nadai, api nadai. Sida magazine, buku ka bisi dirumah siap ulih ku hafal asai ia cerita dalam nya. Ni enda tetiap ari ngerebak ka bup/magazine sama. Nadai endur ngalu wai..

3. Maia berengkah dara suba saiz baju aku S, udah ambis belajar niki saiz M, diatu wai lembau nyebut enti nyema ka baju saiz L nya cari nasitla. Munyi ko kaban aku kena nyenang ka ati enda besai 'American Saiz' aja.

4. Aku sampai diatu enda nemu muka sardin ngena pemuka sardin biasa nya. Ko indai kelia "Neh kati ka belaki ila, muka Sardin pen enda nemu?! Nasit wai bisi pemuka sardin main pusin nya. Nemu meh aku ngena nya. Nyau tudah indai ga enda nemu ngena pemuka sardin nya lebuh ka nemuai ke rumah aku. "Tu pemuka sardin urang burok! Ko indai. Bah?!!

5. Aku agi ingat nama 'Imagination friends' aku maia aku agi mit suba. Tu nama sida Giben, Kelen, Akih & Anak. Kati kita kala ninga nama tu. Tiada kena mengena dengan yang hidup dan mati.

6. Kala nepan kerita sapu ngelantak nembiak sekula secondary. Maia nya umur aku dalam 6 taun. Munyi mensia di lantak kerita munyi tayar meletup. Sampai diatu aku agi ingat ka accident nya.

7. Suah enda ingat ka nama urang. Enti aku baru bekelala enggau urang nya aku mesti enda ingat ka nama ia udah nya?

No comments: