Sunday, August 3, 2008

Chewing gum


Sigi tusah ka control anak pama udah ngagai pre school. Baka Aqila laban ia December baby umur ia sigi agi biak baru 3 tahun 8 bulan tang udah di anjong school. Nyadi ia agi seruran baby ba mata kami duai papa ia.
Aqila selalu nusi bala kawan ia mai chewing gum maia ngagai school. Nya meh ngasoh ati kami duai papa tusah ati laban takut ka ia diberi urang makai chewing gum lalu enda nemu muai ia pama udah ambis manis.
Nya meh tudah aku selalu ngenakut ka ia. Legi rekong dek bedarah laban chewing enda tau di empa anak mit. Nasit ia tu penakut mimit. Tang anak mit selalu lurus serta enda tan ati. Enti urang nyua ka ia enda nyambut?
Kati ka nyelesai ka masalah tu. Dah lah Aqila nya bangat clumsy. Aku udah madah ngagai class teacher ia ngasoh banned aja chewing gum. Enda patut anak mit mai chewing gum ngagai school. Chewing gum amai bahaya ba anak mit.
Ko teacher ia au meh. Agi ga aku ninga Aqila nusi classmate ia mai chewing gum. Nama kabuah? One of her classmate, apai ia taukeh kedai runcit. Neh Kati ka ngelaung ka nya. Enda entu nyalah ka kawan ia nya. 4 yrs girl nama utai temu ia. Apai aku bisi kedai, sida ruti marar aja, ambi aku meh ia. Masalah ia, nyau ka tetiap ari si Aqila tu nusi si 'Anu' tu mai chewing gum.
Akai dai. Pahai bakatu. Sekali dua nemu Aqila nguyah muai ia, nyau pemuas keranjur kena telan nama penyadi? Nyadi ko kawan papa (ia tu Dr anak mit) maioh case anak mit engkelan alu enda ulih di selamat ketegal makai chewing gum enggau jelly. 2 iti 'jajan' tu sigi dangerous ngagai anak mit. Nama kabuah? Laban ia enda nemu lela. Enti mengkang ba rekong ia alu dia alu nyekat salur nafas. Apu takut amai aku ninga nya.
Bah kati baka runding kita ka bisi anak mit? Keni kita ka ngajar anak ngambi takut ka makai 2 iti jenis ruti tu? Enti bisi runding kungsi enggau aku.

4 comments:

Indai Dara said...

congrats agai nuan y mamadoyee bulih baby boy patut lama nadai dinga rita. hehehe nyu ka sama birthday engau igat aku (12/7) ti nitih ke due date 19/7 nyu enda sabar urang bujang ka meda dunya.

auk tusah ga berunding neh nama anak tukay dah ari2 mai gula getah (munyi ko ini aku hehehe) agai skul.

Mama Doyee said...

Nya meh lama enda berblog tu. Tq ini. Nyau sibuk meh laban baby baru nya.
Cerita gula getah nya sigi ngasuh aku irau. Ga sebut anak mit deh.

hornbill said...

Enda nemu meh logik ke enda aku empu idea tu. Engka nuan tau ngiga ke video anak mit tercekik makai chewing gum... ngambi ia takut.

Mama Doyee said...

Nya meh Grace, enti bisi cerita kartun nusi pasal engkelan chewing gum manah amai ah. Ia ga Chewing kemaia ari tu pembalut ia nyau manah2. Bisi sekeda gambar Barbie meh. Ni enda udah anak nyau ngila diri ka meli nya.