Tuesday, September 16, 2008

Nyawa Enda Nemu Lembau

Nadai nemu lembau nyawa aku tu makai. Kenu ko bulan puasa tu aku ka diet ngambi ka kurus. Nyau ngasoh aku gemuk agi. Enti lebuh angkat makai sahur pukul 5 pagi bedunjung meh asi empa aku. Dini enda Papa Aqila enda ngiling ka pala. Lebuh maia bebuka raya agi baka ka nurun shopping aku meli utai ba bazaar ramadhan. Akai dai.

Ia ka ngasoh aku jeles amai meda Papa Aqila jauh amai insur ia sekumbang bulan puasa tu. Berat ia sebesau puasa 94kg diatu udah nurun ngagai 89kg. Nya neh 6kg nurun. Bendar ia nagang diri makai. Enti sahur makai mimit, maia bebuka makai kuih aja. Apu.. enda aku nakal napat ia baka nya.

Nya bisi bala kaban beblog tu ngaga business nyual ubat slim kini. Tau ngambi aku nyadi testimonial. Ngambi gambar sebelum enggau selepas. Ha..ha... Enggai ke bala maioh enda nemu pemerat aku diatu 65kg. Berat sebedau ngandung 54kg. Parai bakatu.

6 comments:

hornbill said...

Hehehe... sahur makai mayuh enggai ke lapar... Berbuka makai mayuh laban udah lapar. Betul meh nya.

Lyana said...

ayo..yo..yo...enda aku sanggup bediet diau di menua Malaysia. Too much food temptations!!

Tang, don't give up, wai! Ngaga target udah badu Raya ila, diatu anang guai. hehehe

Mama Doyee said...

Grace- nya meh. Geli ati aku ninga saut nuan. Amai endar. Kenya meh nya. Dini enda gemuk segemuk aku tu.

Lyana- nya meh. Enti aku tu ulih disiplin diri empu. Jealous meda seduai Puteri slim amai.

Chris Anakapai said...

Hehehe...
sigi baka ia meh nya. Ingat ku zaman tua sekula suba, apu, amat slim penapat nuan. Aku pun slim meh gak, diatu nyau bertambah ga saiz badan..hehehe..engka agi growing up kini..(ceh, ka nyedap ati diri empu)

Mama Doyee said...

Nya meh Chris nyau ka ngiga ubat gemuk ga maia nya. Mensia enda nemu besyukur deh. Ukai ta enda penapat slim meh maia nya ga kumbai urang rusa. Nyamai nyadi rusa suba ka angkat enda pedis alu engkechit diatu pama duduk ba baruh enti ka angkat amat ta berenyak dulu enggau jari tauka ngiga utai endur bepaut. He..he..

Chris Anakapai said...

ukai rusa agik..nyau nyadi jugam..hahaha