Tuesday, April 1, 2008

Pengawa Maia Lepa



Nadai pengawa ujong minggu aku di bai kawan ngagai 'salon' ko niang ini ngaga pedicure & manicure. Gambar jari enda di ambi laban nangi ka Papa Aqila meda. Puas ngelalai ka cat kukut jari kaki nya. Enda nemu nama kabuah ngandung sekali tu ka amai aku tu nganta. Nyau ka tiap minggu aku nuchi bok ka salon. Nasit salon semak rumah aku tu mudah, enti mai syampoo ka diri empu ka RM20 aja charges ia. Ia ga bisi urut service nangka penyamai-nyamai di urut 'amoi' salon nya. Anang jealous kita bala kaban ka sama diau ba menoa KL tu ninga charges nya.

Tambah 'amoi' salon nyau teleba aku. Suba range ia ngecas aku dalam RM 35 - RM 40 untuk wash & blow diatu mudah jauh. 'Ukai nama ia nemu dek selalu kia" ko bala kaban ga.

Sorry ngagai bala kita ke bisi ngabas blog aku tang aku nadai ari malas comment kita. Diatu Mama Doyee udah bulih early Birthday present ari Papa dibeli ka urang lap top tudah aku. Tumeh kena aku bereksperiment ngaga blog. Ila aku ngadu ka blog tu badas agi enti bisi ari.

Bisi sida kaban ka baru ngabas, udah di update aku ba list bala kaban kita ka empu blog. Baka Pat aku sigi selalu ngabas blog ia deh. Rindu ninga cerita ia. Terima kasih laban rindu ngelawa ruai aku.

Udah tu selalu meh aku bisi masa ngabas blog aku. Maioh meh new up date udah tu termasuk gambar. Kati baka Puteri, bisi insur mimit ruai aku peda nuan? Ila nguji 'ngerini tek' ia munyi ko kami menoa. Mupok dulu.

6 comments:

Indai Dara said...

congrats mamadoyee ! kemaia uhang baru datai deh???? tambah dia meh rayat nuan engi aku dah cukup tambah agi nyu dah berumur enda larat agi munyi ko sida lebih ari ke docadangkan maia baru kawin kelia hehehe

aMy said...

Hai Mama Doyee.. Hehe.. Thanks laban udah ngkah aku ba link nuan.. Apoo, enti kuat beriyas maia ngandung ka bulih anak indu ko urang..enda nemu la amat ke enda..ehehe.. murah endar nuchi buk din..nyamai endar kena urut urng neh..asaika tindok ba salon..

pat said...

hi mama doyee..aku nitih link nuan ari feedjit aku...rupanya bisi dah add link aku nuan neh..

Jeles ku kowh! Hahaha! take care!

Mama Doyee said...

Sorry wai nadai ngabas blog tu. Tangkap kilat internet connection rumah kami. Raya ga kudi ari diatu. Thanks Andan, due bulan 7 tu meh. Lelak ga beranak baru tu udah lama off Aqila ka 4 taun da baru bisi. Nyamai dek Andan deh anak udah besai. Nadai kiroh agi.

Amy, rajin dek ngelawa aku. Thanks.Ukai indu ko Dr wai laki. Udah peda 'telu' ia. Neh nadai kaban Princess aku Aqila nya ila. Ia ga Queen Control keni nya bisi adik dek dek ah.

Au ah Pat, lama udah meda link nuan ari sida Entayang. Rindu ninga cerita kita.

Anonymous said...

Lawa amat cat kukut kaki nuan Mama Doyee..enda ngawa..berias aja selagi dapat berias..Aku sigi minat amat part part salon/mani & pedi..urut kaki etc..sigi pengawa aku enti wkend..enti ba kch din..sigi nadai shampoo ba rumah..sigi sida salon ngibun shampoo..ditu enda alah nuci buk..nyak 60 dollar nuci..ukai nyak nuci ba style kitai dia..enti ba kitai dia mayar nyampau nyak..engka meh bebaloi agi..bisi urut2 and garu2..ditu uncur ngena ai aja hehe..anyway..happy to hear about your second :) Enda lama agi bulan 7 nyak..enda berasai..

Kami duai Amy tuk alu bedau..hehe ila nitih ke kitak ;)

simawin said...

nama nya kaki aja ayan..ni moa benung di cat ka..??hehe..manah meh nya ka berhias awak bajik g ga..kala ka mansa ninggal ka bekau ga..