Friday, February 1, 2008

Nama Berita?

Bisi kita meda entry aku kemari nya. Ha.. ha.. tajuk aja pansut wai. Ni leka jako tebah dia? Lenyau meh nya. Pemadu ko kami din. Keni tau nyau pan aku enda nemu. Sigi baka enti kitai enchuri berblog sambil gawa. Nya meh padah ia!

Pemuas aku ka raun sebelah ruai (blog) urang nyau tetemu gak urang di kelala. Dipelaba ka aku aja. Ila aku update pasal kaban aku tu empai confirm betul ke enda aku kala berkelala enggau ia.

Nadai entu berita. Ila update cerita baru.

3 comments:

Chris Anakapai said...

wey,
Dolly...
mesti la aku ingat. nuan meh class mate aku yang gila2 maia sekula suba..heheh

DCampbell aka Puteri said...

Post baru neh .. ni alah tajuk aja! Nama ti ngasoh nuan sibuk??? :-)

Happy Valentine!

Mama Doyee said...

Chris,

Nya meh. Mit dunya kitai neh Christ. Enti ke KL ngagai aku au. Send e-mail dek ngagai e-mail aku ila aku meri no tel.

Puteri,

Nya meh wai, pama enchuri ngena PC off tu meh padah ia. Pulai ke rumah ka belelak ga. Ujong minggu tembu bejegau. Nadai ari. Bisi pos baru aku deh. Bajik amai gamal manok panggang nuan. He.. he..