Sunday, December 23, 2007

Merry Christmas!

Apu, sedih amai. Tumu pagi tadi aku nganjong adik aku ke Airport, pulai ke Miri. Tang ia terpaksa ke Sibu laban sida apai (all my family) berkumpul ba rumah nyemadi aku ke lelaki. Pedis amai ati aku. Selalu amai sida ngaga plan bakatu. Taun 2006 suba maia aku enda kerja enggai sida ngaga plan bakatu. udahnya semua bala menyadi aku celebrate ba rumah sida iya empu.

Not to say that i am going to celebrate (laban ka muslim) tang aku rindu bekumpul bala maioh. Sapa enggai. Enti bala menyadi semoa bisi maia hari Christmas tuk. Neh asai ka laboh ai mata. Sempat ga aku manduk Kek Buah campur lalu asoh aku bai Enot. Kasih ka menyadi aku ka lelaki kak amai makai kek buah.

Menyadi aku nyau muchau laban maioh amai utai di asoh aku bai ia. " Peda dek aku tu nyau baka Santa Claus. Baju aku ka 2-3 iti aja. Baju urang ka maioh agik. Telanjai aku tu ila ba Sibu din". Eh mudah gari ba Sibu anang irau dek. Meli ga dek din. Anang maioh beleman" Ko saut aku. Indai ngasoh meli curry manok. Ntahlah. ko iya nyamai curry KL. Engka kini laban curry ba carefour nya udah siap campur enggau maioh rempah etc: jintan manis, jintan putih, ketumbar, chilis paste... Udah nya di ungkup ka aku sepasang siko sida anak menyadi aku baju. Bisi 8 iko semoa sida. Nasit bisi sale diatu mudah diri ga gari anak mit.

Taun tu apai di beli ka aku T-shirt enggau wallet. Indai pen di beli ka aku purse. Enggai meli ka iya baju. Laban ia ke KL bulan 7 tu kemari maoih amai meli gari. Nemu urang diatu wai milih utai ka mar. Pemadu! kitai kelia puas bai ia ngagai kedai irit meli baju lunggok. Pia pan. kasih meda gamal ia. Kadang-kadang aku selalu berunding. Nadai salah meli ka seduai barang mar mimit asal ati seduai puas. Rindang ati meda pengaga gamal seduai leboh kitai meri utai ke seduai. Baka gamal anak mit gaga ka toy pun bisi.

Indai nusi menyadi aku ka indu ti tuai meli HP siti siko seduai laki iya. Neh, diau ba ulu sungai (Belaga , Kapit) keni ka betalipaun. "Nya meh ka ngisin ke diri" Sapa ke telipun seduai di ulu din. Ngentut ka diri" Ko tudah indai. " Eh dek nya ke jeles ke urang deh. Kapa enda seduai rindu bayam HP nya kini. Leboh seduai ke pasar, nyamai ga kitai ngiga" ko saut tudah aku.

Di pelaba ka aku sida ia sigi bisi line, laban sida ngena solar system. Ia ga public phone sida funtional deh. kitai ulih call sida ia. Nya meh cerita sekeda sida menyadi. Nyau ga bisi insur sida diatu. Manah meh nya. Rindu ninga cerita sida terutama ninga rita bala sida ke mit-mit. Apu tetengok amai aku ka makai buah puror campor manok iban. Neh lapa deh.

Merry Christmas to all my blogger friends!!

5 comments:

Chris Anakapai said...

hi mama doyee,
mansa ruai nuan wai. nuan diau ba kajang? wah, which part? hehe, aku baru pulai ari menua UM n Kajang laban ke ngambi kursus ba UM n praktikal ba kajang..
Happy new year 2u ^_^

hornbill said...

Selamat Taun Baru

Anonymous said...

Hi Mama Doyee, selamat Tahun Baru, sinu ninga sebana nuan, jauh ari bala sekaban, tang nadai hal umur agi panjai ila jumpa baru enggau family and bala anak buah nuan. Nasib nuan agi nemu jako Iban lancar bendar leka jako. Nya meh ba sibu maioh utai ditu deh, kira murah keni ko enda barang buatan China, nitih ke taste kitai meh meli utai, bisi orang ngena utai brand mahal, nge aku simple aja aal cukup ba tubuh aku laban ke mit hehe.

Indai Dara said...

selamat taun baru mama doyee lama nadai nyenguk. dini nuan ba kajang??? bc ari betemu tua kami menyanak bisi ga lepak agai kajang maia ka tetenguk ka makai satay kajang kami menyanak ba usj 11 row ka seberai taipan

Mama Doyee said...

Hai Chris!
Bisi nuan meda comment aku ba blog nuan.Enti nuan bisi ke KL baru call aku meh au.E-mail addrs aku dollyhillary@yahoo.com. Happy New year

Hornbill
Sorry wai lama enda ngupas ruai. Happy new yr ngagai nuan mega cikgu.

Cuthness
Peda kita bala cikgu maioh ngabas ruai aku. Thank you. Happy new yr Cuthness puas ati nuan udah raun ke menoa 'Bear nuan " neh. Rindu ninga berita nuan.

Ini Andan

Nya meh wai. Balat amat pengawa kami bulan tu kelalu sibuk. Ila enti urang ka meri aku surprise give notebook ulih ga aku berblogging ba rumah. Line internet bisi Pc ga nadai. munyi ko sempama aki aku kelia meli vidoe player, tv nadai kati ko nya? Selalu kami makai ba Kajang deh. Call aku meh. Nyin e-mail addrs aku ba atas din. Send e-mail au. Amat nyamai sate kajang wai. Ba Bukit Mahkota (Bangi) sebenarnya menoa aku. Atas Kajang mimit.