Wednesday, November 21, 2007

Aki Apai

Anak aku Aqila umur ia baru 2 taun 11 bulan. Cukup pintar serta rindu nunda/ nitih ulah urang tuai. Cerita tu nyadi lebuh maia umur ia cukup 2 taun maia kami pulai kemisi ba menoa. Ia sigi landik bejako. Maia umur ia 7 bulan ia udah nemu nyebut Mama, Papa, Bird, enggau bye.

Ba Bolevard Miri.

Apai sibuk milih baju. Enda meda group kami ba ujung kedai baju.

"Uji kangau ka Apai dek nyin" Indai.
"Apai! Apai!" Mama Doyee

"Aki Apai! Aki Apai!" ko Aqila nyaup Mama ia ngagau ka aki ia. Suba ia ngagau ka Apai aku 'Aki'. Udah ka ninga aku ngagau 'Apai' ia lalu nambah ka nama aki ia nyadi 'Aki Apai'.

Neh! Lapa deh. Nya meh sampai diatu ia ngagau urang tuai nya Aki Apai. Nama penyadi. Nyau nunda ga bala uchu ka bukai, sida ibu aya ia ngagau ka aki ia Aki Apai. Bisi ga aya kami ka di kangau ka bala uchu ia 'Aki Ado' laban selalu nusoi cerita Ado (enti bala maioh nemu Cerita Ado tu ensera lama). Kelia kami ngagau ka niang aki ' Aki Babi' laban tudah nupi maioh babi.

Nya tentu bala maioh bisi gelar/ensumbar kediri ngagau ka aki.

4 comments:

Anonymous said...

Anak mit sigi jampat nangkap utai ko orang tuai..baka sida nephew nieces aku..rindu ninga sida bejako..pintar amat

DCampbell aka Puteri said...

Hehe, aki apai! Anak aku aki ini org putih saduai sigi sebut serta nama, PapaNana.

Anonymous said...

Hi Mamam Doyee, nama berita nuan?

hornbill said...

Aku ngangau ke aki sepiak apai aki ulu, sepiak indai aki pauh, sepiak cina aki cina. Ni gambar deh mama doyee?